söndag 13 november 2011

Galet trött

Åh suck, fattar inte vad som händer, eller kanske rättare sagt inte händer. Jag är så så trött och det känns inte som att jag orkar göra nåt alls. Igårkväll var jag så trött att jag inte orkade tjaffsa med Neo när han inte ville gå och lägga sig så det slutade med att jag gick och la mig och han var uppe ett tag till, sen kom han och kröp ner bredvid mig ;-) Så kan det gå... Blir en tidig kväll för min del ikväll oxå, har ju inte så mycket annat för mig när Tobias ändå är på fotbollsträning...

Bara så ni vet så är det långt ifrån förbjudet att kommentera litegrann ;-)



2 kommentarer:

  1. Jag har ju inte hälsat, brukar titta in här ganska ofta. Har en son på snart 2 år och en dotter på 2 månader så tycker det är roligt att se hur ni har det.
    Fin blogg!!
    Kram
    Johanna
    www.gladayoyo.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Kul att du ville hälsa ;-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...