fredag 4 december 2009

Fjärde

Hej på er!
Tack för era kommentarer :) Hinner eller orkar inte skriva mycket just nu, är helt slut efter allt flyttande. Men jag kan berätta för er att köpet nu är klart, jag är alltså sen igår husägare... Wiiieeee! Känns helt underbart och jag är så lycklig. Så nu flyttas det för fullt och går allt som jag vill så kommer vi att sova första natten i huset på söndag, i mitt eget lilla fina gula hus :) Lägger in bilder här så snart vi kommit iordning, vill ju inte gärna visa upp den oreda som just nu härjar i huset, men så är det ju när man flyttar :)
Kram på er

2 kommentarer:

  1. hej :)
    om du behlver hjälp med att flytta eller något kan du säga till :)
    kan gärna hjälpa dig någon dag i veckan eller så :)

    SvaraRadera
  2. Lisa!!
    Var rädd om dig! Försök spara lite krafter

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...