fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys


Nu sover lillplutten och Neo ligger i sin säng och tjattrar... Vi har lyxat till det lite ikväll och ätit godis och tittat på hyrfilm, Upp hette den och var väldigt uppskattad av Neo, den handlade ju om luftballonger (nästan iafl)

Det är så tomt och tyst här hemma utan Tobias, men vi har pratat i telefon och han verkar ha det bra även om han förstås saknar oss ;-)

Jag och barnen har promenerat nästan en mil idag, sååå skönt men ett par nys ordentliga vinterskor är ett måste... Det har varit galet kallt idag så jag tog mina vinterkängor på promenaden så jag inte skulle frysa om fötterna men shit så ont i benen jag fick. Så det får bli ett par varma och snygga skor som är sköna att promenera i, hoppas det finns nåt som uppfyller kraven! Tobias sa att vi skulle köpa några när vi åker ner till Lund, utbudet är förmodligen lite bättre där... Nån som har nåt bra tips på vinterskor?!

Hoppas på bättre sömn inatt, Oliver har blivit förkyld och låter som en bubbelpool i näsan, stackarn... Neo har ingen feber men är fortfarande inte helt pigg, hoppas det går åt rätt håll för båda killarna, nu är vi trötta på att vara sjuka, så det så!

2 kommentarer:

  1. Sov gott Lisa tack för pratstunden:-)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Sötnos hoppas allt är bra med dig och familjen, saknar dig och hoppas jag får komma och hälsa på snart, det var längesen jag träffade dig men jag lovar att ja ska ta mig tiden snart och komma... Söta dina fina pojkar är så söta kram kram Olivia

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...