torsdag 27 oktober 2011

Underbart


De senaste två nätterna har Olly sovit som en liten gris, ja det brukar han ju iofs göra men nu har han hoppat över att äta på nätterna, hur skönt är inte det liksom?! Vi ger honom en flaska ersättning, lägger honom i hans säng 18.30-19, drar igång speldosan och går ut, sen somnar lilla skatten själv och sover till 06-07, det är duktigt när man bara är 2 månader!

Igår var vi med Oliver på barnmottagningen eftersom han lät jätte tät och konstig i luftvägarna efter att han sovit sin förmiddagslur. Han gick betapred och ventoline och läkaren hoppades att man på så vis kanske kan mota Olle i grind lite så inte en eventuell astma bryter ut riktigt än... Förhoppningsvis inte alls, det räcker ju med att Neo har det...

Idag har sotarn varit här, läskigt men väldigt spännande tyckte Neo ;-) Snart är det dags för dagis för Neo och jag och mini ska städa och fixa här hemma, på lördag vankas det ju dop och då är det ju trevligt om det inte ser ut som att vi ligger i krig här hemma...

Jag och stora älsklingen hade ett jobbigt allvarligt samtal om framtiden, jag vet att det är något han drömmer om men det är så stort och väldigt jobbigt. Men vi tänker likadant och det underlättar ju, för blir det som han vill så kommer det betyda allt... Jag älskar dig Tobias och du vet att jag ställer upp, även om det hjärtat skriker bara vid tanken...

Ha en bra dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...