måndag 2 maj 2011

Fortfarande sjukstuga

Det är ju bara såååå tråkigt, när har den där lilla prinsen tänk att bli frisk egentligen??? Man börjar ju undra, snart en vecka liksom... Han kräks inte längre men magen är fortfarande kass och vi vågar inte ge honom några mjölkprodukter, så det är lite fighter särskilt vid frukosten eftersom han är van att käka yoghurt och puffar, men med lite mutor om att han var lika tuff som morfar så pillade han iafl i sig lite jordgubbskräm och en bit macka... Morfar är ju Neos stora idol så det brukar funka att använda honom som muta ;) Jag menar vem vill inte vara som sin idol, sen att inte super-morfar äter kräm varje dag men en liten vit lögn kan man väl få dra ibland...

Har beställt en ny lampa till Neos rum, kommer nog bli jättefint =) Så imorgon ska vi ta en tur in till stan och köpa tyg så jag kan sy nya gardiner, ska köpa lite annat bebisfix oxå som ni kommer få se sen när det är klart, hihi...

Idag ska vi ta det lugnt, Neo har förmodligen mer energi än mig, det tar på krafterna att ha en sjuk o gnällig kille här hemma i nästan en vecka, mina energireserver är ju tömda för längesen om man säger så... Vi kanske skulle försöka oss på att plocka undan lite här hemma iafl, det ser ut som kriget... Blir väl så när båda grabbarna har varit hemma och härjat hela dagarna... Inget illa ment men jag tror nog ni förstår hur jag menar... Ska se om jag hittar nån fiskelina här hemma, tänkte jag skulle försöka knopa ihop en mobil som vi kan ha över skötbordet... Det blev aldrig av att det kom upp nån till Neo när vi flyttade in i huset eftersom vi hade skötbordet i duschen den första tiden, men nu har vi ju gjort iordning en ordentlig skötplats i tvättstugan så då går det ju bra... Lovar att lägga in bild sen, om det nu blir nåt med det där...

Full fart in i vecka 24 idag, wiiiieeeee!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...