måndag 30 maj 2011

Vecka 28 (27+0)

Jaha förhoppningsvis max 12 veckor kvar av det här eländet, hör du det nu Myran, inte mer än 12 veckor och gäääärna mindre. Personalen på avdelningen där jag ligger har lovat att valla runt mig så gott dom hinner from. vecka 36, då tycker dom att det är okej att bebisen kommer ut, dom kommer ju inte använda några medicinska medel för att sätta igång förlossningen men dom har lovat att hjälpa mig/oss så gott det går... Funderar på att köpa mig ett par Reebok Easytone, i förebyggande syfte liksom ;)

Idag är jag hemma med lillnuttisen som har feber och är jätteförkyld, Tobias hade nån viktig utbildning på jobbet så därför kunde inte han vara hemma, men jag ska bara vara hemma själv med honom på förmiddagen, för efter lunch kommer pappa/morfar hem och tar över... Då ska jag nämligen följa med mamma till Jönköping, hon ska på kurs och jag ska passa på att ta en runda på A6/Ikea, känner att jag behöver få komma ut lite o kanske shoppa lite ;) Kommer ju förmodligen mest bli till barnen som vanligt, men ändå...

Tänkte jag skulle slänga in en liten planering för vår närmaste framtid ifall någon är intresserad av att veta vad vi har för oss;

Juni
1. Heldag på sjukhuset
2. 60-års kalas för min faster och hennes man + svärmor och Tobias kusin med en kompis kommer upp från Skåneland
3. Skånebesök
4. Skånebesök
5. Skånebesöket åker hem
6. Vecka 29
7. Ansiktsbehandling kl.10.30
9. Heldag på sjukhuset + tillväxtultraljud kl.11.00
10. Läkarbesök kl.11.30
11. Bröllop i Lyrestad
13. Vecka 30
15. Kontroll på MVC kl.14.00
16. Heldag på sjukhuset + att hela familjen åker upp till vänner i Uppsala
17. Uppsala
18. Uppsala
19. Hem från Uppsala
20. Vecka 31
23. Heldag på sjukhuset
24. Midsommar firande med vänner här hemma i Hult
25. 1-årig förlovningsdag + utflykt till Skuruhatt
27. Vecka 32 + hämta barnvagnen

Ja så här ser juni ut så får ni julilistan senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...