fredag 6 maj 2011

Illamående

Senaste dagarna har illamåendet varit förjävligt rent ut sagt... Jag vaknar på nätterna och mår illa, måste kräkas innan frukost, längesen jag behövde göra det... Mår illa när jag äter och måste kräkas direkt efter maten, kan knappt sitta en minut och hela magen blir verkligen tom när jag kräks, annars brukar det ju vara lite som stannar kvar... Så just nu känns livet väldigt surt, Tobias jobbar idag och jag o Neo är hemma, vi var lite oense om hurvida han skulle till dagis idag eller inte, jag tycker inte att han är tillräckligt pigg än och dessutom är varenda unge därborta superförkylda, känns inte precis som att vi behöver en förkylning som grädde på moset, tror vi fått vår dos av sjukdomar för ett tag framöver nu, man kan ju hoppas iafl...

Helst av allt skulle jag just nu bara vilja stänga in mig nånstans, inte träffa nån utan bara vara... Konstant illamående hela dagarna och nätterna tar på krafter som jag inte har, blir ju äcklad bara av att tänka på mig själv och då är det ju inte så roligt att träffa andra...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...