fredag 16 september 2011

Idag...

... är det fredag och då kommer världens bästa pappa/älskling hem igen, snacka om fredagsmys! Gilla gilla gilla!

Efter att ha bott hos mamma och pappa i några nätter så har båda barnen smittats av Josefsson-syndromet och var pigga och glada kl. 06 imorse, mamman var inte riktigt lika pigg då. Neo har sovit som en gris hela natten, Oliver åt vid 02 och sen höll han på och böka lite innan jag till slut gav upp och lät honom sova bredvid mig. Så jag kan ju inte skylla så mycket på barnen, mer än att dom vaknade vansinnigt tidigt... Så jag får skylla på det där förbannade dränet istället, det är i vägen, gör ont och är allmänt jobbigt. Imorse när jag spolade fick jag ut 25ml, det ska visst bli under 10ml innan dom tar bort det, heja heja, jag vill ha bort det nu. Till saken hör ju också att det bara är mjölk som kommer ut nu, inte så bra att hålla på och spola ut massa sånt när jag försöker lägga ner amningen. Han blir inte mätt av min mat och jag pallar inte att hålla på med både och så nu satsar vi på ersättningen istället, finns ju för och nackdelar med allt, en fördel är att jag ska sova som en gris inatt och Tobias ska stå för matningen, yes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...