tisdag 6 september 2011

Vad har jag gjort...

... som var så himla bra så att jag förtjänar att vara just din mamma? Att varje dag få fyllas av din oändliga kärlek och glädje. Neo, mamma älskar dig mer än något annat och jag skulle göra vad som helst för din skull!





Igår när jag låg på soffan, med tusen tröjor och massa filtar på mig, typ iafl, hade feberfrossa och mådde riktigt piss kom Neo fram till mig och sa:

- Vad är det mamma?
- Mamma mår inte bra Neo, mamma är sjuk.
- Neo ska hämta nåt till dig mamma?
- Vadå för nåt?
Neo traskar iväg in i vårt sovrum, är borta en liten stund och sen kommer han tillbaka med en karta Ipren som han räcker fram till mig.
- Här mamma, ta en tablett, då blir du frisk!
Jag är helt slut efter att ha haft hög feber länge och sen blir jag så rörd av vad Neo säger och gör att jag börjar gråta. Då ger han mig en kram, klappar mig på kinden, torkar bort mina tårar och säger:
- Så mamma, nu gick det över! Inte vara ledsen mer!
Sen sprang han in på sitt rum och fortsatte leka med sina bilar.


3 kommentarer:

  1. Haha det är inte klokt vad stora de har blivit! E pratar mer och mer för varje dag och ofta blir jag förvånad över hur mycket han förstår. Underbart!

    Västen är från name it om jag inte minns fel, köpte den inför förra nyårsafton :-)

    Hoppas vi ses snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses vad Neo var lik dig på nedersta bilden!

    SvaraRadera
  3. Tänk vilka fantastiska föräldrar ni är som har skapat en så fin liten kille! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...