fredag 22 oktober 2010

Fredag


Så här glad var vår kille igårkväll, kanske berodde på snön, vem vet?

Hej på er!

Först måste jag börja med att säga grattis till familjen Frank/Homlroos som fått en liten flicka inatt, helt fantastiskt!

Vi ses på onsdag är ingen bra mening, inte just nu iafl... Särskilt inte när det kommer från mannen man älskar, den man lever tillsammans med, den man är van att vakna bredvid varje morgon och van att få somna i hans armar, då känns det skit att det är fredag och att det är väääldigt långt till onsdag. Jag hatar att vara själv, jag vill att min lilla familj ska vara samlad. Tur att jag har vår fina kille, annars skulle livet vara hårt just nu...

Igårkväll satte vi på vinterdäcken, Neo var väldigt hjälpsam kan jag lova, såklart att han tyckte det var jättespännande att byta däck. Sen hittade han en trehjuling och då var ju det mycket roligare =)

Jag hoppas att mina snälla föräldrar vill hitta på nåt med oss ikväll, första kvällen är ju alltid värst, sen börjar man vänja sig vid ensamheten...

Ja just det, jag har gjort om lite i hallen, vad tycks?



Önskelistan just nu:
vår dröm
advent
jul
mer snö
lycka

Kram



1 kommentar:

Lämna gärna ett litet spår efter dej...