torsdag 7 oktober 2010

Torsdag

Hej på er!

Sitter på tåget i Jkpg o väntar på att få komma hem... Hittills har denna dagen varit helt meningslös, var hur trött som helst imorse o hade allvarliga funderingar på att stanna hemma, men jag pallrade mig upp o åkte till skolan. Läraren var lika rörig som vanligt o hoppade hejvilt mellan ämnena, vilket resulterade i att vi skulle sluta vid 12.30 istället för 14.30... Därför sitter jag nu i Jkpg o väntar på att tåget ska börja rulla så jag kommer hem nångång. Tänkte jag skulle försöka kompensera den tiden jag inte fick med Neo igår, vi fick bara ynka 45 min ihop igår :-( så idag blir det massa mys. Jag är ju bara inne på första veckan i kursen så än behöver jag inte ha panik för att jag inte tar varje tillfälle till att plugga, idag ska jag prioritera min underbara son<3

Kväll får vi hem bilderna från hans fotografering förresten, sååå spännande:-)

Ha en fortsatt bra dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...