onsdag 20 oktober 2010

Onsdag



Ibland blir man så fast i drömmar och olika önskningar att man glömmer att leva i nuet. Jag tror att jag har fastnat där litegrann, jag håller fast så hårt vid det som aldrig blev, det som inte var meningen, det som inte kan finnas hos oss. Jag ville så gärna ha det, vi ville, alla tre. Men ibland går livet inte som man vill och då måste man fortsätta att hålla huvudet högt och gå vidare, inte glömma men fortsätta leva. En dag, när det är meningen, så kommer livet att ta oss dit det inte var meningen för oss att vara nu. Till dess måste vi leva i nuet, uppskatta det vi har, visa varandra hur mycket vi älskar varandra och leva för det vi har och inte det vi mist.

Tobias & Neo, jag älskar er, ni är det bästa som hänt mig, det finaste jag har. Tack för att jag får leva mitt liv tillsammans med er!


2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Självklart kommer ni att få det ni vill ha!
    Är såå glad att jag har dig, eller er alla tre, som vänner :)
    Ses kanske till helgen!
    O förhoppningsvis någon gång på tåget, är ju nästan skickligt av oss att inte lyckas någon dag..!
    Stoora kramar!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där, fast lite tvärtom. Drömmer så mycket om allt som SKALL komma att jag glömmer leva nu. Tror nuet är något man verkligen behöver lära sig att uppskatta, ännu mer!
    Kul att träffa dig och Neo en snabbis hos Malin&Petter. ar ju aldrig sett din pojk i verkligheten :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...