onsdag 27 oktober 2010

Onsdag



Äntligen är min älskade familj samlad igen, helt fantastisk känsla, vi hör ju ihop vi tre och det gör så ont när vi är ifrån varandra under en längre tid. Igårkväll åkte jag in och hämtade Tobias, vi stannade till och köpte pizza, det hade han visst längtat efter, inte så konstigt när man bara käkat frystorkad mat i en vecka ;) Det var bara jag o pizzabagarna som inte var grönklädda så det var tydliga fler som haft samma längtan som Tobias, hihi...

Jag har sovit som en prinsessa inatt, kan man göra annat när man får somna i famnen på den man älskar?

Idag ska jag till skolan och skriva på vårt grupparbete, hoppas att det kommer gå bra att vi kan komma överens, hålla tummarna! Efter skolan ska jag hämta Tobias o så ska vi åka till bilaffären och hämta vår nya bil. Det har nämligen löst sig så bra att vi får lämna tillbaka volvon och ta en annan bil istället eftersom volvon gick sönder mindre än en månad efter att vi köpt den vilket innebar att garantin fortfarande gällde, snacka om tur i oturen =) Så i eftermiddag blir vi istället ägare till en silverfärgad saab 9-5 2,3t vector sportcombi, yeayh! Tobias är lycklig iafl, är han glad så är jag glad, när det kommer till bilar är det hans som har bestämmanderätt, för mej räcker det med att bilen tar mig från punkt A till punkt B, är fräsch och fungerar när den ska, ja den ska ju vara säker förstås, det är ju trots allt min fina familj som ska åka i den =)

Jag är så lyckligt lottad som har en sååå underbar familj och fantastiska vänner!

Må så gott allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...