söndag 30 januari 2011

Söndag

Det är så obeskrivligt skönt att få vara hemma, hemma i mitt eget, ja eller vårt... Få somna i sin egen säng och vakna bredvid dom underbaraste killarna i världen! Vilken lycka! Neo tyckte iafl att det var4 roligt att hälsa på sin gamla sjuka morsa på sjukhuset eftersom det bjöds på en massa kex, saft och spring i oändligt långa korridorer, iafl i en 1½-årings perspektiv =) Nu får jag vara hemma tills på lördag, sen drar karusellen igång igen... Mina prover är inte alls bra, så jag är ju inte dummare än att jag fattar att jag måste komma in och få vätska och extra elektrolyter för att min kropp ska fungera nåt sånär okej... Det är ju ett tag kvar som jag och Myran ska leva i samma kropp så då vill det ju till att underhålla den så gott det går...

Imon ska vi till barnmorskan på kontroll, hoppas dom hittar nåt att sticka i, mina armar är inte så fina efter att jag varit nåldyna på sjukhuset...

Kram på er!




1 kommentar:

  1. låter inte så roligt med sjukhus.. Får man fråga vad det är som gör att du måste dit? är det för personligt så strunta i det. Annars uppskattas det jätte gärna ett inlägg med en liten förklaring :) Hoppas annars ni mår bra hela familjen.
    Kram på er Tess

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...