torsdag 20 januari 2011

Torsdag

Uppe med tuppen idag, ska in till Jönköping för att redovisa det arbete som jag och en klasskompis har skrivit, det blir det absolut sista på utbildningen, man ska väl aldrig säga aldrig men som jag känner nu så blir det ingen sjuksköterska av mig, jag vet inte vad jag vill, men just nu vill jag inte det iafl...

Ställde mig på vågen nu på morgonen och det var inte roligt alls, 58.7 kg, ungefär 1½ kg kvar innan jag väger som jag gjorde när Neo hade ploppat ut, inte jättebra att vara därnere allaredan, är ju en bit kvar om man säger så...

Min doktor ringde igår och vi bestämde att jag ska in på måndag för att få dropp över dagen, får ta och diskutera med honom då hur vi ska göra, det måste ju finnas nåt kvar av mig när Myran kommer...

Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...