måndag 22 februari 2010

Ljuvliga träning


Hej på er!
Så var även denna dagen till ända, det går så fort så fort, vart tar vår dyrbara tid vägen egentligen? Vi har haft en toppen dag! Vi vaknade efter att ha sovit gott båda två, Neo kom över till mig vid 3 eller nåt o sen sov vi gott till 7, jag ammade honom o sen gick vi upp så att jag oxå kunde äta frukost, han fick ett par brödbitar, tycker ju inte att det är så roligt att bara sitta med vid bordet längre, han vill oxå äta. Efter frukosten gick vi ner till pannrumet och sotade pannan, vi var så fina och sotiga båda två när vi var klara, haha, så det var bara att duscha för oss båda, hihi... Sen var det dags för Neo att äta lunch, har har fövett den grabben, bara gapar o sväljer, tur är väl det för usch så jobbigt det skulle vara att behöva kämpa för att få i honom mat.
Vid halv 2 sisådär kom Emlan hit, vi gjorde våfflor och tittade på vänner, myspys vill jag lova er... Neo sov ganska mycket under tiden hon var här så vi fick gott om tid att umgås. Var länge sen jag åt våfflor så det smakade verkligen gott, när vi stod där o gräddade väfflorna (tog en väldans tid) så bekände hon att hon faktiskt åt våfflor i fredags, haha. Men det är ju så gott så vad gör väl det =) Neo sprallade på som vanligt och tyckte det var jätteroligt att få nån annan att busa med än sin gamla mamma som han ser dag ut och dag in...
Vid 18 var det dags för ett härligt pass på friskis och svettis, jag skulle inte ha kunnat följa med egentligen men min snälla lillebror hoppade in som barnvakt, med en äran =) Han klarade till och med av att byta en bajsblöja, hejja morbror Simon! Träningspassen var helt underbart, så skönt att få röra på min kropp för att få bort lite av värken efter snöskottningen... När jag kom hem fick Neo välling och sen borstade jag hans tänder och sen hann jag bara lägga ner honom i sängen innan han somnade, haha, så dom hade nog minsann busat för jisses så trött han var =)
Imorgon ska Neo till fotografen, ska bli så spännande, hoppas verkligen att bilderna blir bra, men det ska nog inte var några problem, sån linslus som han är, hihi =) Efter fotografen ska vi hem till Jessie och Tilde och mysa en massa med dom, hoppas Madde o Vincent kommer dit oxå, vi saknar ju dom massor fast vi träffades i lördags, hihi =)
Nu blir det en kopp thé i soffan, myspys =)
Må så gott och var rädda om varandra!

Titta vad stor han är nu vår prins, kan stå i sängen, busunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...