fredag 26 februari 2010

Smakprov på vår fotomodell

Gomorron alla underbara!
Nu är båda mina älsklingar på plats i Rosenhill igen, underbart! Finns inget härligare än att få vakna upp bredvid dom man älskar, så vill jag att det ska fortsätta vara, vill alltid få vakna bredvid dej mitt hjärta, du och Neo är mitt allt!
Har fått ännu en fråga, denna gången gäller det vaccinationen mot svininfluensan som Neo ska ta idag... Dom har öppet på vårdcentralen mellan 14-17, då får både barn och vuxna vaccineras, sen blir det ett tillfälle till den 19 mars, eftersom barnen ska ha två doser. Vad jag har förstått så ska det vara okej att vaccinera honom idag, det är ju barn från 6 månader som vaccineras och såvida det inte är för nära inpå 5-månadersvaccinationen så ska det nog vara lugnt. Men man kan ju alltid ringa till BVC och kolla en extra gång för att vara på den säkra sidan.
Gick in på hemsidan som fotografen vi var hos igår har, gissa om mamma Lisa blev stolt när hon såg att han hade lagt upp två bilder på vår älskade lilla Neo =)
Ha en bra dag allihop så hörs vi säkert ikväll igen!




1 kommentar:

  1. Prins Neo ja!!!
    Hoppas ni haft en skön helg tillsammans

    Kram Farmor o Farfar

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...