torsdag 2 december 2010

Dag 03 - Mina föräldrar

Jag kan ju börja med att säga, sorry allihop men det är bara så att mina föräldrar är dom bästa i hela världen =)

Jag är så otroligt tacksam att jag har mina underbara föräldrar som alltid ställer upp för mig och min familj. Det är inte alla som har möjlighet att bo "granne" med sina föräldrar, för oss underlättar det otroligt mycket eftersom vi ibland behöver hjälp med barnvakt, låna olika maskiner till trädgården osv. Detta hade säkert gått att lösa även om vi bott en bit ifrån varann, men jag är så tacksam för att situationen är som den är.
Mina föräldrar har lärt mig så otroligt mycket och det är ju faktiskt dem jag kan tacka för att jag sitter här idag. Dom har lärt mig en del av vad livet handlar om, tillräckligt för att jag skulle bli mogen nog att ta steget att våga leva livet på egen hand. Vi har varit osams många gånger, men det är ju tillsammans med dem man älskar som man har chansen att ventilera sina åsikter och få vara den man egentligen är, vissa stunder helt ohämmat.

Ni är guld värda mamma och pappa, jag älskar er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...