fredag 17 december 2010

Fredag

Hej på er denna snöiga fredag, en vecka innan julafton!

Neo håller som bäst på att somna i sin säng, hoppas vi iafl, men det hörs mest tjat om traktorer o lastbilar så vi får väl se =)

Är väldigt fundersam idag, undrar över vilka som egentligen är mina riktiga vänner. Känns som att jag har tappat några av dem som stod mig jättenära, jag trodde att de gjorde det fortfarande men nu börjar jag faktiskt undra. Vet inte riktigt vad som har hänt, jag hoppas innerligt att det inte är något som har hänt och att det hela bara är ett missförstånd, men känslan innerst inne stämmer inte överens med den tanken... Jag är otroligt glad och tacksam över de fina vänner som finns i mitt liv, ni är underbara och ni vet vilka ni är. Men det känns ändå tråkigt, mitt hjärta har plats för många, men vill man inte ha en plats där så ska man inte bli tvingad.

Nu väntar en ledig helg och imorgon ska vi träffa fin fina familjen Johansson, Wewe ska klippa o färga mamma, klippa Tobias o jag hoppas att hon kan ta ett tag på Neo oxå så han blir fin inför julen...

Nu blir det mys i soffan med min underbara, om nu lilla busungen vill somna nån gång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...