tisdag 14 december 2010

Tisdag

Tjolahopp tjolahej!

Idag är det tisdag, det betyder tillbaka till verkligheten, tillbaka till skolan, träffa alla klasskompisar o börja en ny kurs: Hälsa och välfärd ur ett samhällsperspektiv, låter ju sådär kul, men det är bara att bita i det sura äpplet o hänga i... Idag är det 10 dagar till julafton, wiiieeee! Nu måste jag verkligen på allvar börja ta tag i det där med julklappar, men jag tror att jag har kommit på en jättebra julklapp till min älskling =)

Om det är nån som undrar vad jag önskar mig så önskar jag:
en svart mascara, masterpiece high definition mascara (den guldiga)
ansiktsbehandling på bodyshop
ett syskon till neo
en stooor tavla till sovrummet (finns på ikea)
snällt barn

Nu ska jag göra mig klar till skolan, hämta upp Ulrika i Eksjö o sen åka vidare mot Jkpg...

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...