tisdag 21 december 2010

Tisdag

Jag är trött, det är så mycket som ska göras o jag orkar inte... Vem tusan kom på att det är en helt okej idé att jobba till klockan 23 den 21 december, jag menar det är ju ingen som har massa att göra så här innan jul????

Neo har varit sjuk hela veckan, han är absolut piggare men han är inte redo för dagis, så därför får han följa med mig till skolan några timmar imorgon, Tobias kan inte vara hemma så vad gör man?! Tobias ska komma till Jkpg direkt efter jobbet o ta hand om Neo o sen ska vi åka ner till Skåne. Just nu känns det faktiskt mest bara jobbigt att åka ner, bara stress stress stress, Tobias jobbar hela tiden eller så har han med sig en massa kompisar hem och då kan man ju inte börja stöka...

Nu ska jag strax krypa ner i sängen o blunda några timmar innan det är dags att fortsätta med tvätten, man kan ju inte vika o packa blöt tvätt precis...

God jul på er allihop!

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...