onsdag 1 december 2010

Onsdag

Ja det är bäst att pälsa på lilleman ordentligt med kläder när det är -20 ute... Poff sa det och så var det hur kallt som helst, jag gick till jobbet med termobrallor, ville ju inte stå o frysa häcken av mig när jag väntade på bussen mer än nödvändigt. Det var ju kallt förra vintern oxå man jag vill inte minnas att det kom så här tidigt?!

Ikväll testar vi en ny läggningsmetod på Neo, han ligger själv inne i sin säng nu och vi går in till honom lite då och då, än så länge har han bara försökt klättra ur sängen ett par gånger, så än så länge funkar det, men han sover ju inte än så vi får se, håll tummarna...

Idag har jag verkligen känt att jag gjort nytta, känns så härligt att få finnas till för andra människor när de har det svårt. Även fast jag inte kunde göra något åt det som orsakade smärtan så gjorde jag mitt bästa för att få dem att må så bra som möjligt ändå.

Imorgon ska jag på reflektion tillsammans med mina klasskamrater så jag får sovmorgon till 9 =)

Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej Lisa
    Tack igen för härliga bilder
    Kan du inta önska dig lite i julklapp:-)
    Har inte fått er önskelista men ser
    att du vill köpa vitt

    Kram Svärmor

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...