onsdag 29 december 2010

Onsdag

Hej på er!

Idag är det dags för vår andra julafton =) Idag ska vi nämligen fira med mina föräldrar och lillebror, ska bli roligt... Jag saknade minsann min mammas goda mat på julafton, mamma är ju alltid mamma liksom... Hoppas dom blir glada för våra julklappar, vi har ju försökt att anstränga oss iafl =)

Neo sover som en liten griiis ute i vagnen, han är väl trött efter allt bus idag. Han har målat sig själv med en bläckpenna i ansiktet bla, knasig unge det där, hihi... Brås väl på sina föräldrar kan jag tro.

Nu väntar jag på Tobias ska komma hem så vi kan äta, magen skriker efter mat! Potatis, kassler o sås, gottigt minsann =) Men det vill till att man inte äter för mycket för då orkar vi inte julmaten ikväll ;)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...