tisdag 28 december 2010

Tisdag

Hej på er!

Nu är vi hemma i småland igen, skööönt... Jag är nog inte så mycket för det där med att åka bort egentligen, jag gillar att vara hemma. Har varit härligt att bli lite ompysslad men det är underbart att vara hemma igen... Vi köpte med oss en jättefin kamin hem från skåneland som nu står och öser ut värme i vårt hem, skulle nästan kunna tänka mig att ligga framför kaminen hela dagen, varmt och gott! Neo tyckte oxå att det var skönt att komma hem, han sov 15 timmar i sträck, då är man trött minsann =)

Idag ska jag följa med Tobias till röntgen, han ska kolla sin axel som han har haft ont i, sen ska vi hitta på en annan grej oxå som jag inte tänker tala om ;) Neo ska få vara hos våra underbara vänner under tiden, tror inte att det blir så bra om han följer med hihi...

Tror nog jag ska köpa med mej en semla hem, tror det skulle sitta riktigt fint!

Imorgon ska vi fira jul med min familj, kändes konstigt att vara utan dom på julafton måste jag säga...

Ha det så bra allihop!

2 kommentarer:

  1. Borta bra men hemma bäst!!!
    Jag är nog så´n jag me´.......Åhhh vad gott med semlor.Älskar det!!!
    Ha det gott så önskar jag er ett GOTT NYTT ÅR!!!!
    Kram Eleonore

    SvaraRadera
  2. Hej o tack för att ni kom,
    härligt att rå om Neo!
    Hoppas du kände dig lite bortskämd av "Farmor":-)
    Snart ses vi igen farfar o jag ser fram mot en fin o mysig helg
    utan stress o krav. Hoppas allt gick bra idag
    KramiZ

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...