söndag 26 juni 2011

Bara vi

Efter en intensiv men rolig midsommarhelg börjar allt återgå till det vanliga igen. Mamma och pappa är hemma från Öland, Ebba är tillbaka där hon hör hemma och skånebesökarna är hemma igen. Det har varit supertrevligt att umgås med släkt och vänner och att vara hundvakt, men det tar på krafterna att göra mer än man brukar göra, vilket är ingenting, haha... Neo älskade att dansa runt midsommarstången och blev lycklig som få när han upptäckte att det fans Ahlgrens bilar i kiosken ;)

Igår var det vår förlovningsdag så Neo fick hänga med farbror Martin, Annie och Morris på torpet medans jag och Tobias passade på att åka upp på Skuruhatt och skåla i lite alkoholfritt bubbel, det var ju just på Skuruhatt som vi bytte ringar med varann... Vi hann oxå med en tur till möbelskavanken i Ingatorp där vi testade ut en ny madrass till vår säng, den vi har nu är lite för hård och jag kan knappt vända mig själv i sängen när jag legat där en stund eftersom det gör så ont i fogarna. Tobias har haft ont i ryggen på mornarna så det känns som en bra grej att köpa, jag har ju inte tänkt att vara gravid och ha foglossning hela livet, men en bra säng är ju absolut en bra investering... Det blir mycket utgifter denna månaden men det är ju så det är ibland, madrassen kommer förhoppningsvis på fredag, imorgon ska jag ringa och beställa tid för att lämna in bilen på service och samtidigt som dom gör det så får dom koppla ur airbagen i framsätet oxå så bebisen kan åka där. Men det största som händer imon är ju ändå att vi ska åka och hämta hem barnvagnen, äntligen!

Nu ska vi ta lite kvällsmat här och sen blir det sängen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...