fredag 10 juni 2011

Läkarbesök

Det gick bra hos doktorn idag, jag ska träffa henne igen den 1 juli. Vi bokade in ett nytt ultraljud den 30 juni, hon ville hålla koll ordentligt även fast allt såg bra ut igår och det känns riktigt bra... Hb-värdet låg på 102 så det är ju inte så konstigt att jag är trött och yr, min läkare sa att om det sjunker ännu mer så ska dom ge mig nåt när jag får dropp får att få upp värdet lite... Hon mätte magen och lyssnade på hjärtslagen, även om det mest var sparkar som hördes för Myran var allt annat än still... For runt som en galning inne i magen så vi fick oss ett gott skratt både jag och läkaren ;) Åderbråcket kunde hon inte göra nåt åt men hon sa att det kommer gå över efter förlossningen iafl, så det är ju alltid nåt...

Hoppas min stora älskling slutar jobba snart så vi kan ta helg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...