onsdag 15 juni 2011

Barnmorskan

Besöket på MVC gick bra, Sf-kurvan går ju inte precis stadigt uppåt men dom har ju koll på oss ordentligt eftersom vi ska på ultraljud igen om två veckor... Sf-måttet låg på 26, så det hade ju kunnat vara värre iafl... Hjärtslagen låg på 150 idag, så barnmorskan skojjade om att om man ska gå efter skrock så tyder det ju på en flicka, men vid läkarbesöket förra veckan låg det på 137, så det pendlar ju väldigt... Hon tog inget nytt Hb idag så det ska bli spännande och se vad det ligger på imorgon när dom tar prover på sjukhuset... Högt tror jag inte att det är med tanke på att jag höll på att svimma när jag skulle laga frukost till mig och Neo, han tyckte nog att det var lite konstigt att mamma plötsligt låg på golvet men fann sig snabbt i situationen och kom och la sig bredvid mig och klappade mig på kinden, lilla älskling vad mamma älskar dej!

Nu ska jag åka bort till dagis och hämta honom och när vi kommer hem är det dags att börja göra middag, köttfärssås med färsk pasta och mammas micrade morötter, mumma!

Ha en fortsatt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...