fredag 4 februari 2011

Fredag

Hurra hurra för älsklingen som fyller 24 år idag, wiiieeee!

Typiskt att jag har en sån där extremt-trött-må illa-dag idag, vi som ska ha gäster o allt. Som tur är så är det ju bara välkända människor som vissa definitivt tillhör familjen och andra som förmodligen bara av en slump inte gör det på riktigt, så då gör det ju inget att man ser ut som ett lik och kräks o har sig, eller hur?

Vi har varit på besiktning på BVC med vår stora kille och såklart klarade han det galant, dom tyckte han var jätteduktig på att prata och det är han ju verkligen oxå, den lilla härmapan ;) Han väger nu 11,5 kg och är 82,5 cm lång, stooor kille!

Vi köpte med oss jättegod sallad från stan, synd bara att den inte fick stanna kvar i magen för där hade den verkligen gjort nytta, idag visade vågen 57,6 kg, inte bra alls... Tur jag ska in till sjukhuset imon o få lite dropp för det känner jag verkligen att jag behöver...

Nu ska jag lägga mig o gosa i sängen en stund innan det är dags att börja förbereda mat, tårta o allt sånt...

Vecka 12 idag förresten och näe, illamåendet är inte bättre. När kommer nästa magiska gräns?

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...