onsdag 2 februari 2011

Onsdag

Det går faktiskt riktigt bra med drickandet idag, jag har inte ätit något sen frukost utan bara druckit, jättebra! Nu är snart frallorna färdiga, sista plåten är i ugnen nu, sen ska lasagnen in och sen blir det lunch, jag kan ju inte låta bli att äta helt och hållet, även om det egentligen inte gör nån nytta, men det stillar ju lite av "hungern" iafl den som mina ögon har. Alla som är eller har varit gravida vet ju hur det riktigt suger i magen efter mat och ibland kan det ju vara riktigt konstiga saker men ändå, för mig är det ju typ tusen gånger värre, tror det är kroppens sätt att överleva. Tänk om jag inte skulle vara sugen på mat alls, då skulle det nog vara riktigt illa, jag tror ju iafl att jag får behålla lite lite av det jag äter i magen, ibland iafl, ibland märker jag själv att det verkligen är allt som kommer upp, men oftast är det nog en pytteliten del av maten som stannar kvar, annars borde jag ju ha försvunnit från jordens yta redan när jag väntade Neo...

Min energi är förresten inte slut riktigt än så jag passade på att byta gardiner i vardagsrummet oxå, så nu ska det bara dammas lite så kan Tobias köra ett race med dammsugaren sen när han kommer hem, det har vi ju faktiskt fått en läkarordination på, att det är Tobias som ska dammsuga alltså ;) det är sant jag lovar! Tobias kan intyga det för han var med på läkarbesöket när denna ordinationen gavs, hihi...

Nu ska jag ta ett tag till med dammtrasan och sen ska jag lägga mig på soffan och vänta på att min lasagne ska bli klar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...