onsdag 9 februari 2011

Onsdag

56.2 kg, vart ska detta sluta egentligen? Kan inte minnas när jag vägde så här lite sist, helt sjukt...

Idag är Neo hemma med mig, vi skickade iväg Tobias till jobbet idag, för hela familjens hälsas skull, han höll nämligen på att bli galen efter två dagar hemma utan att göra nånting... Mamma slutar vid 12 lr nåt idag så efter att Neo har sovit middag ska hon komma hit och hjälpa till, en hel dag ensam med Neo tror jag inte riktigt att jag klarar av, dessutom slutar inte Tobias förens vid 20.30 ikväll så det skulle ju verkligen bli en heldag...

Vi kokade kräm i morse som vi ska smaska i oss när vi kommer tillbaka från stadsbesöket... Vi ska in o dra en repa på torget tänkte vi, köpa lite bröd o kanske lite korv, om korvvagnen är där idag. Vi får ju passa på att äta sånt som inte Tobias tycker om när han inte är hemma, typ isterband och stuvade mackaroner, mums tycker jag o Neo iafl...

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...