tisdag 8 februari 2011

Tisdag

Vecka 12
  • Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 26-Aug-2011
  • Du är gravid i vecka 11+4.
  • Bebisen är c:a 46 mm.
  • Du har klarat av 29% av graviditeten.
  • Du har 198 dagar till förlossningen.
Wow bara 198 dagar kvar, typ ingenting, haha... Orkar inte göra så mycket uppdatering idag, inte de senaste dagarna heller för den delen. Jag är trött trött trött och lite bitter på det mesta just nu och det tycker jag faktiskt att jag får vara med tanka på hur jag mår... Jag har båda mina killar hemma idag oxå, Neo hade 38.0 igårkväll så vi hoppas att han är feberfri hela dagen idag så han kan gå till dagis o busa med alla kompisar imorgon...

Min veckoplanering ser ut typ såhär:

Tisdag: ingenting
Onsdag: ingenting
Torsdag: 8.30 träffa dietisten + ingenting resten av dagen
Fredag: 10.30 läkarbesök + ja antagligen inläggning på sjukhuset resten av helgen

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...