måndag 21 februari 2011

Måndag

Käre värld vilken träninsgvärk jag har i min lilla rumpa, jag kan ju knappt sitta ordentligt o har jag väl satt mig ner så kan jag ju knappt resa mig upp när det blir dags för det... Ja jag behöver ju inte säga att kroppen inte direkt är i toppform, kroppen bryter ju ner muskler för att få energi eftersom jag inte får det via mat, inte konstigt att man blir lite klen då... Lite surt att Tobias ska stanna kvar i stan en stund efter jobbet och hjälpa min lillebror med hans luftballong, nu när jag är mer invalido än förut... Tur Neo är på sitt snäll-humör idag o snällt sitter i tittar på film medans mamman vankar runt som världens långsammaste anka i köket o försöker laga nåt som liknar middag...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...