söndag 27 februari 2011

Söndag

Sista dagen på denna helgen, var tar tiden vägen egentligen? Tobias är med pappa och lillebror och flyger luftballong, Neo sover gott på altanen, mamma är i tvättstugan o fixar med tvättberget och jag sitter vid datorn/tvn o slappar... Har internetshoppat lite, hihi ;) Blev en väggbonad och en julduk, nu har jag minsann snart lite handarbeten att pyssla med när jag bara är hemma hela dagarna, det är ju inte så ansträngande och man kan göra lite i taget och när man blir trött så lägger man undan det... Spanade på lite inredningsgrejer oxå men har inte köpt nåt än... När männen kommer hem igen ska vi göra biffar, potatis och sås, mumma!

Igår var vi på Charlies dop, jättefint! Vi fick bilstolen av våra vänner så nu står den här hemma och väntar och det kommer den ju få göra ett tag till men det känns faktiskt lite häftigt att ha den här hemma, känns som det är ännu mer på riktigt då, jag ser ju inte precis gravid ut så då är det lite svårt att förstå, fast vi varit på ultraljud o allt... Efter dopet åkte vi och handlade och sen hamnade vi hemma hos fina familjen Johansson, det blev taco/melodifestivalenmys och sen åkte vi hem och somnade som grisar allihop. Neo somnade ju redan hemma hos dom men vaknade precis lagom då vi började fundera på att åka hemåt, perfekt va?

Nu ska jag slappa en liten stund till innan jag ska väcka lilleman, han kan ju inte sova hela dagen...

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...