måndag 14 februari 2011

Måndag

Åh vad jag önskar att livet kunde vara lite annorlunda, jag är såklart världens lyckligaste som får leva mitt liv med den finaste mannen som finns, vara mamma till den underbaraste lilla killen på jorden och ha ett nytt litet liv i magen som växer, men tänk om man kunde få njuta av allting och inte bara se det som en plåga, för det är just vad livet är just nu. Allting som händer i vardagen kräver så mycket mer jobb och energi, energi som inte finns, bara en så enkel sak som att duscha blir till ett helt företag... Jag har ju fått en pall nu iafl som jag kan sitta på så stackars Tobias slipper komma in o hämta mig på golvet i duschen eftersom jag blir så yr av värmen o att stå upp en längre stund...

Men vi har haft en mysig alla-hjärtansdag trots allt, ätit på restaurang o haft det mysigt, även om bilresan hem från middagen var en av dom värsta jag varit med om eftersom jag bestämde mig för att kräkas hemma istället för på restaurangen, ja ni kan ju fatta själva varför resan inte var så roligt...

Nu ska vi snart krypa ner hos vår lilla stjärna som redan sover sött i sin mamma och pappas säng, det är jobbigt att utvecklas o få en massa kindtänder o annat o då är det skönt att få sova nära nära det tryggaste man har, nämligen sin mamma, pappa o så gosekossan förstås =)

Kram på er


1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir av att höra att han använder sin kossa för fulla muggar :) Saknar er!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...