onsdag 10 augusti 2011

Friskis & Svettis

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, hoppas hoppas att det händer nåt inatt, mer än att jag har tillräckligt ont för att inte kunna sova men alldeles för lite för att det ska göra nån "nytta". Tog en sväng in till friskis och körde deras utegympa, riktigt skönt att träna och jag hoppas att det gjorde lite nytta. Tjejkompisarna tyckte synd om Lilla O och trodde att h*n fick hjärnskakning av träningen, haha, han har vart med om värre kan jag lova... Hur som helst, den molande värken är kvar och har inte blivit mindre, jag har lite sammandragningar titt som tätt, hejja hejja Lilla O!

Imorgon är det heldag på sjukhuset som gäller, förhoppningsvis sista gången, eller det tänker jag nog se till så att det blir, nu får det vara nog, kan ju vara bra att spara mina armar till förlossningen, startar den av sig själv kanske jag inte behöver nån nål, men om dom ska sätta igång det så måste dom ju ha nåt att sticka i... Vi hoppas ju på att dom ska kunna sätta igång oss nästa torsdag, om det inte har startat av sig själv innan dess förstås, det skulle ju inte göra nåt precis. Neo ska få vara på dagis imon iafl medans vi är på sjukhuset, gissa om han är lycklig?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...