onsdag 17 augusti 2011

Hoppas hoppas hoppas...

att vi får åka in till förlossningen inatt eller att det blir igångsättning imorgon, vid 07.15 ska vi vara på förlossningen imorgon... Värkarna kommer lite när dom känner för men när dom väl kommer så måste jag andas igenom dom och Tobias masserar ryggslutet så gott han kan... Väskorna är packade och står redo i hallen, jag har duschat och nu står Tobias därinne... Neo är lämnad hos världens bästa mormor och morfar, för även om det inte händer nåt inatt, vilket det troligtvis inte kommer att göra så blir det en onödigt tidigt morgon för honom om vi ska lämna bort honom dit innan vi åker... Om jag känner mig själv rätt vilket jag tror så kommer jag inte vara så rolig att ha och göra med imon på morgonen så då är det lika bra att han fått fly fältet... Jag är inte nervös för själva förlossningen eller så utan jag är bara orolig för att dom ska skicka hem oss imorgon och säga att vi får komma tillbaka för en ny bedömning om en vecka, jag vill inte må så här mer! Jag vill ha ut min Lilla O, nuuuuu!

Håll alla tummar och tår för att det blir nån fart på´t inatt eller att vi får hjälp på traven imorgon!


2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen dom hjälper dig i morgon om det inte kommer igång i natt gumman! Ska tänka på er! Många kramar

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vi håller tummarna o hoppas att allt går bra:-)
    Sov så gott ni kan o hör av er till oss:-)

    Kram från farfar o farmor (igen)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...