lördag 20 augusti 2011

Världens snällaste bebis...

Ja jag tror att vi har fått världens snällaste bebis, vi märker liksom inte av honom så mycket här hemma. Men mina tuttar har iafl uppfattat att det har flyttat in en bebis här och att det är deras ansvar att göda upp honom, jisses alltså, Dolly Parton släng dig i väggen, du har inte en chans... Härligt att det finns mat så det räcker och blir över men det vore ju trevligt om man iafl kunde ha armarna neråt och inte typ rakt ut i sidorna eftersom dom liksom inte får plats... Så det vill till att Oliver börjar vakna till lite mer och suger i sig ordentligt för annars kommer jag att explodera, typ... Annars får vi väl reta honom lite, byta blöja är ju inget han gillar så då ger han ju ifrån sig lite ljud och protesterar, ja vi får helt enkelt köra på den banan om han tänker fortsätta att vara nöjd bara genom att finnas till, underbar är han hur som helst iafl...

Neo sken som en sol när han vaknade imorse och såg Oliver, sen sa han till mig: Mamma, lillebror är kvar! Kändes helt okej i mammahjärtat kan jag lova <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...