fredag 12 augusti 2011

Halsbränna

Precis som alla andra som varit gravida i 100 000 år så letar man ju hela tiden efter tecken på att det snart är dags för bebisen att titta ut. Jag har haft en fruktansvärd halsbränna nu i ett par dagar, värst var det nog inatt och idag har det varit ungefär likadant som inatt, googlade lite och hittade att det var ett par stycken som fått jobbig eller värre halsbränna ett litet tag innan förlossningen startade... Undrar hur långt ett litet tag är?! Det var flera stycken vars foglossning hade blivit värre ett litet tag innan förlossningen startade, det tycker jag min har blivit också, från och till iafl... Men det är nog ingen idé att jag inbillar mig nåt, Lilla O verkar ju trivas därinne i magen så det är nog ingen risk att det blir bebis innan 40+0 även om storebror gjorde det... Men fy faaan vad skönt det skulle vara att få klämma ut den där lilla ungen nu, jag lovar att jag ska göra en glädjedans och gråta glädjetårar stora som ett helt hav när det är dags att åka in till förlossningen!


1 kommentar:

  1. Eleonore Karlsson13 augusti 2011 kl. 11:03

    Hej!!!
    Inget kul att må som du gör.Hoppas du verkliogen att Lilla O kommer snart för h*n har ju så många som väntar på sig.
    Ha det så gott det nu bara går.......Kramar Eleonore

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...