torsdag 11 augusti 2011

Sista droppet

Idag har jag varit inne för sista gången och fått dropp, hur underbart känns inte det?! Nu ska blodkärlen få vila tills förlossningen, ifall att jag behöver nån nål då... Vi hoppas ju såklart att Lilla O tittar ut av sig själv innan nästa torsdag annars hoppas hoppas hoppas vi att det är tillräckligt moget för att dom ska kunna hjälpa igång förlossningen då... Tänk vad sjukt att det kanske bara är en vecka kvar tills vi ska föda barn, mer än tre veckor kommer det ju inte bli eftersom vi är lovade att inte behöva passera 40+0... Vi hoppas ju att Lilla O följer storebrors trend, han föddes ju i 39+0 så man hoppas ju att det har hänt nåt till nästa torsdag så att det går att starta igång det hela, fy fan vad skönt det skulle vara, ursäkta språket!

Imorgon ska vi ääääntligen hämta den nya madrassen, alltså bara en natt kvar på den gamla hårda eländiga madrassen som vi har nu. Finns inte madrassen i butiken när vi kommer dit imorgon fast dom lovat att det skulle finnas där då jädrar kan jag lova er att det är nån som lär få sina fiskar varma, ojojoj...

Snart kommer Neofisegrisen hem och det är dags för honom att nattinatta, kommer nog gå enkelt ikväll när han varit på dagis hela dagen. Lilla älsklingen sken som en sol och bara vinkade glatt och sa hejdå när vi lämnade honom imorse, härligt att det funkar så bra... Neo älskar dagis!

Ifall nån undrar så kan jag tala om att jag sovit bra inatt, fortfarande samma molande värk men inte så mycket sammandragningar som de andra nätterna, så för vår del verkar det som att ett ordentligt träningspass snarare hade lugnande effekt än att det skulle sätta fart ordentligt, haha... Jag är stolt över mig själv iafl att jag klarade av det, har inte ens nån träningsvärk idag, det verkar ju lovande inför kommande träningar ;) Har ju inte massa kilon att göra av med, snarare några att lägga på, men muskler behöver jag definitivt bygga upp igen, har försvunnit mycket under dessa 9 månaderna, kroppen bryter ju ner muskler när det inte finns nåt annat att jobba med...

Börjar rulla in lite förfrågningar om mina annonser på blocket oxå, yeayh! Helt sjukt hur mycket pengar man lagt på kurslitteratur egentligen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...