tisdag 9 augusti 2011

Snälla snälla snälla...

säg att det är nåt på G nu... Har sovit max 2 timmar inatt, haft en massa molande värk som inte vill ge med sig, det har ju hållt sig på samma låga smärtnivå nu under flera dagar men igårkväll och inatt har jag vankat av och an som en annan anka här hemma, det gick liksom inte ligga still... Hade ett par sammandragningar som faktiskt gjorde ganska ont men sen gick det tillbaka till den där molande mensvärken igen... Jag har ju haft ganska jobbigt med mensvärken under åren, känns typ precis som det gör innan man kommer igång och börjar blöda eller vad man nu ska säga... Lilla O trycker, bökar och har sig så jag skojjar inte om jag säger att jag varit på toaletten minst 10 gånger inatt... Bara nån ens funderar på att komma nära magen skriker jag (nästan iafl) den är så öm och spänd att jag helst bara håller mig undan för att minska risken för att nån söt liten unge kommer och råkar trycka lite på den... Kom igen nu Lilla O, antingen får du sätta fart på det här ordentligt eller så får du lägga av, för så här kan jag inte ha det i flera veckor till, punkt slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...