fredag 26 november 2010

Fredag

Hej mitt vinterland...

Är det nu det börjar tro? Ska det vara så här fram till april? Snö snö snö... Great! Jag älskar snö, men om man fick önska nåt så skulle jag önska att snön liksom föll i små fina högar redan från början =) Men man ska ju inte klaga, jag har en man som är så duktig så på att skotta o sen har ju kära pappsen en snöslunga, så snöa bara, det löser sig!

Inatt har vi sovit som en kungafamilj =) Neo kom in till oss vid 12-tiden o sen har vi sovit så gott så gott... Jag menar vad gör det att han kommer in till oss, vårt mål är att han somnar i sin säng o sen får han komma in till oss om han vaknar, förr eller senare kommer han ju inte att vakna på natten utan sova så gott som en liten prins kan göra o då vaknar han ju i sin säng... Så säga vad man vill, men detta fungerar för oss o vi trivs.

Idag får Neo vara hemma o mysa med mig tills Tobias kommer hem vid 12, då får vi mysa allihop en stund o sen ska jag iväg till jobbet, vill inte vill inte vill inte jobba fredag kväll!!!!

Nu ska vi ut i snön o busa en sväng, nog för att vi förmodligen kommer hinna leka i snön både 1 o 1000 gånger men det är bäst att passa på ändå =)

Ska försöka få med kameran ut, så det kommer nog lite bilder senare idag!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...