torsdag 25 november 2010

Torsdag

Puckojag kom precis på varför Neo hostade mer inatt, vi glömde ju ge honom en av hans mediciner, inte så konstigt då. Stackars lilla barn som har så virriga föräldrar ;)

Nu är han på dagis iafl o det första han gjorde när han kom in där var att skrika traktor o rusa fram till bokhyllan, där stod nämligen en bok om just traktorer, haha. Ska bli spännande att se vad det blir av den där busen, min lillebror var nämligen precis likadan när han var liten, bortsett att han inte pratade lika mycket som Neo eftersom han hade en knasig storasyster som pratade åt honom tills han fyllde 3 typ =) Hur som helst så jobbade iafl min lillebror på en bondgård i tja 5 år kanske, så vi får se hur länge det håller i sig med Neo. Han tror iafl att alla paket o allt som har med tomten att göra innebär traktorer, hoppas han inte blir allt för besviken på julafton. Jag hittade iafl en pyjamas igår med en stor fin traktor på magen, eller nu ljög jag lite förresten för det var faktiskt Neo själv som hittade den, men det hoppas jag att han glömmer bort till julafton =)

Nu ska jag snart ge mig ut i snöyran igen o vandra bort till min handledare, synd att hon bor ovanför backen, hade det varit tvärtom så hade jag ju kunnat åka pulka dit, men det är ju svårt att göra det uppför en backe ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...