måndag 8 november 2010

Måndag

Hej på er!

Två inlägg på en dag, inte dåligt va... Idag har jag varit första dagen på min praktik, känns sådär faktiskt, massor med information att ta in o när jag äntligen fick komma ut på den avdelningen där jag skulle vara så tyckte inte handledaren att hon hade tid att titta åt mig ens, så för den skulle känner jag mej inte särskilt välkommen... Hoppas verkligen det känns bättre imon, för som dom sa på förmiddagen så får man bara en chans till ett första intryck, men jag får väl ge det en chans till då... Sen blev vi uppmanade att föra loggbok under praktik, så här kommer min för dag 1, jag har gjort: absolut ingenting mer än att ha suttit på rumpan hela dagen o pumpat huvudet med information som jag ändå inte kommer ihåg... Tack gode gud för att jag har varit på sjukhuset innan så man hittar nåt så när i alla gångar o korridorer både under o över marken ;)

Nu håller jag o Neo tummarna för att mannen får lite "permiss" ikväll så han kan sova hos oss en natt till innan han drar iväg o krigar...

O för er som undrar så håller baksmällan i sig fortfarande, är det nån av er som varit med om nåt liknade?

Kramar


1 kommentar:

  1. Trist det där med första dagen på praktiken.. Hoppas det känns bättre imorgon!
    Och det där med en långvarig baksmälla känner ju jag igen mig i, hehe.
    Den längsta baksmälla jag varit med om höll ju i sig i typ 20 veckor:P Det var först efter 1 vecka som jag förstod att baksmällan var en annan smäll.. Det va ju jag som va på smällen, haha ;)
    Kanske bör du misstänka detsamma:P En baksmälla efter en festkväll håller väl sällan i sig mer än en dag? =D

    Kram på dig!
    /Jessie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...