lördag 27 november 2010

Lördag

Hej på er allihop mitt i helgen!

Vi har haft så fullt upp idag så jag har helt enkelt inte hunnit att skriva nåt förens nu =) Imorse vaknade vi av att telefonen ringde, min kära far som undrade om vi inte skulle komma på frukost nångång, haha, 7.45, o vi som för en gångs skull sov. Men men, vi klädde på oss o traskade bort till mamma o pappa. Sen åkte vi in till staden för att handla till lussebaket och hämta Neos tofflor, som han äääälskar, jisses, han har vägrat att ta av sig dom hela dagen, om han råkat tappa dom för att ha busat o haft sig här hemma så har han kommit direkt till oss o bett om hjälp för att få på dom, haha..

Mitt på dagen kom min gamla roomie o lillebror på besök, har inte träffat henne sen studenten tror jag så det var ju skojjigt! Sen blev det lussebak för hela slanten...





Efter baket var klart tog vi med oss några o åkte in till familjen Johansson o bjöd på fika. Sen åkte vi till Sunrise o åt finmiddag =) Neo var jätteduktig o skötte sig helt okej, även om han även där testade lite gränser, spottade mat o så, så får man väl ändå ge det ett G. Mysigt att kunna gå ut och äta så hela familjen i vad man ändå måste kalla för nåt så när lugn o ro...

Nu sover han gott i sängen efter en händelserik dag o jag ska mysa med mannen i soffan!

Ha det gott allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...