måndag 29 november 2010

Måndag

Ja hörrni, vart tar tiden vägen egentligen? Jag tycker jag började helgen alldeles nyss, knasigt... Kanske beror på att jag jobbade i fredags kväll, då missade jag ju en myskväll här hemma, men men... Nu blir det inga mer fredagskvällar på jobbet, ska bara jobba dagturer nu det sista, yeayh!

Kalaset för Jastin igår var så fint, Neo trivdes bland alla barn, först höll han sig lite i bakgrunden o var mest tyst och försiktig men sen blev han varm i kläderna o då tjötade han på som vanligt, haha...

Jag o lilla familjen hann med en sväng på julskyltningen oxå, myspys. Vi gissade inte på grisen, haha. Det kom fram en gubbe till Tobias o frågade om han inte skulle gissa på grisen o då svarade Tobias. -Näe, vi har inte plats för nån gris hemma! Hahahaha!

Nu ska jag strax iväg till jobbet, fick verkligen kämpa för att komma ur sängen idag, vart kommer denna trötthet ifrån egentligen!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...