tisdag 30 november 2010

Tisdag

Hej på er!

Nu har jag skrivit klart min IVP (individuell vårdplan), tror jag iafl. Har mejlat den till min fina syster vän Frida för att få en second opinion (tror det stavas så). Den ska lämnas in först vid 8.00 på måndag så jag har ju tid på mig. Om det är någon mer som känner för att läsa den innan den ska lämnas in så är det bara att hojta till så mejlar jag den gärna till er, all hjälp mottages med stor tacksamhet =)

Jaha, Neo är på dagis, skönt för honom att få busa av sig lite. Vi började lite för skojs skull att i helgen sätta honom på toaletten när han vaknade på morgonen, nu kommer han själv med den lilla ringen som man sätter i toaletten och vill sitta där en stund, både på morgonen o på kvällen, i söndags satt han tom. där o bläddrade i en Se&Hör en stund, haha. Detta toasittande har inte gett nån utdelning än, men det är väl bara att vänta o se... Han verkar ju tycka det är roligt iafl o det är ju huvudsaken =)

Tobias ska jobba ikväll så jag o Neo får roa oss bäst vi kan, tror vi kommer lägga oss tidigt, jag ska ju jobba imon igen o då vill det ju till att man har sovit...

Om en stund ska jag hämta Neo på dagis o sen ska vi åka in till stan för att träffa några fina tjejer och deras små kids, ska bli såååå roligt! Man måste vårda vänskapen till de vänner man har, för ibland upptäcker man att man faktiskt inte har så många riktiga vänner som man tror...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...