tisdag 30 november 2010

Tisdag

Ojojoj vilken eftermiddag vi har haft, ibland kan man ju undra vad man gjort för nåt som var så bra i nåt tidigare liv (eller nåt) för att förtjäna att få ha sina fina vänner i sitt liv?! Jag är så otroligt tacksam att jag har er och att jag får ha er i mitt och min familjs liv och att vi får vara en del av ert. Det är riktiga vänner som man kan sitta på ett fik tillsammans med i över 2 timmar utan att få tråkigt =)
Neo gjorde tappra men misslyckade försök att rymma, han stod och bankade på dörren och hoppades på att någon skulle släppa ut honom så att han fick busa i snön. Men när det inte blev så så passade han på att busa där inne istället, gjorde sitt bästa för att krossa så många skorpor som möjligt som de så lämpligt hade placerat precis vid lekhörnan, inte så genomtänkt om jag får tycka till... Trots att min lille herre var på sitt allra bästa bushumör så var fikastunden lyckat ändå. Jag fick även fylla på med lite bebismys, så nu ligger den nivån på topp igen, men som det ser ut nu kommer denna ökas på ytterligare eftersom Allie och Alex kommer hit med sina sötnosar på adventsfika på söndag, myspys minsann!




Neo håller på att säga traktor (vilket han gör minst 100 gånger/dag) där av den putande munnen


Jag är sååå sugen på att göra om lite här hemma, jag vill ha bättre plats i tv-hörnan, så jag tror att det får bli ett nytt soffbord i helgen, det vi har tar sån plats och det känns inte riktigt som att det passar ihop med tvbänken som vi köpte i somras... Hoppas nu bara att mannen är med på noterna, men det tror jag! Håll tummarna!

Detta fina soffbord finns på IKEA, det heter Imfors och kostar 799kr.
Jag vill ha vitt vitt vitt!
Denna filten är oxå från IKEA, den heter Felicia och kostar 99kr.
Kuddfodralet heter Aina och kostar 59 kr, även detta är från IKEA.
Mattan kommer från Rusta och kostar 399 kr.

Jag tror det kommer bli jäääättefint! Man behöver lite förändring ibland och kan man tänka sig att köpa nya saker på ex. IKEA och Rusta så behöver man ju faktiskt inte vara miljonär för att få ihop det, eller hur?! =)

Imon ska jag jobba igen, försöker ladda lite, men man vänjer sig snabbt vid att vara hemma...

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...