torsdag 11 november 2010

Torsdag

Hej på er!

Nu har jag varit fyra dagar på min praktik och jag trivs som fisken i vattnet, jag får ta lagom mycket ansvar, enligt mig själv, men jag får göra otroligt mycket självständigt fast jag bara varit där några dagar.

Min "baksmälla" håller fortfarande i sig och idag testade jag lite näringsdryck på jobbet, jag har ju redan gått ner nästan 5 kilo, inte bra alls... Näringsdrycken smakade okej och om jag spädde ut den med vatten så mådde jag inte lika illa, den är ju ganska tjock i vanliga fall. En flaska ger 400 kalorier, så det är ju bättre än inget =)

Ikväll ska jag på föräldramöte på dagis, då ska morfar komma o vara hos Neo... Imorgon ska vi till Wewe o Jastin o baka lussebullar med ett gäng andra mammor o barn, skojj =)

Ha det så gott!


1 kommentar:

Lämna gärna ett litet spår efter dej...