tisdag 9 november 2010

Tisdag

Jaha, dags för nya tag på praktiken idag, är sjukt nervös, ska ju träffa min handledare på riktigt idag, eftersom hon inte ville hälsa på mig igår... Har funderat ganska mycket på det där, o kommit fram till att det inte kan ha varit personligt, hon känner ju inte mej o vet inte ens vem jag är, så då hade det ju inte spelat nån roll om jag varit nån annan heller... Jag kan ju lura mej själv så så att det känns bättre...

Mitt hjärta sova hemma inatt oxå, även fast vi bara sov o knappt inte pratade alls eftersom jag redan sov när han kom hem så var det underbart att veta att han låg där...

Ja du Jessie, jag börjar fundera på om det är så som du säger, lite väl tidigt för symtom tycker jag ju förstås, men när det gäller mej så är väl det mesta möjligt...

Nu ska jag o Neo ge oss ut i snöovädret...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet spår efter dej...