lördag 27 juni 2009

Bröllop

Grattis Lotta & Kalle!


Så har jag då varit på ett underbart vackert bröllop, stort grattis till er båda Lotta & Kalle. Vigseln var hur fin som helst och jag kan lova att det inte bara var jag som fällde en tår... Och bättre väder än strålande sol från en klarblå himmel kan man väl inte önska sig på sin bröllopsdag. Lotta var så vacker i sin vita klänning och håret var helt underbart och Kalle var så stilig, men det tog allt en stund innan han fick färgen tillbaka i ansiktet inne i kyrkan, hihi. Och Lotta kunde inte riktigt hålla sig när dom skulle säga sina löften, men hon började minsann inte gråta som man skulle kunna tro, näe hon började skratta istället. Men vad gör väl det en sån här dag, den ska ju vara fylld med glädje så vad gör väl ett skratt då ;) Åh barnen var så fina, Tuwa i sin rosa klänning och Gustaf i svarta byxor, vit skjorta och svart väst. Han hade också en liten blomma i västen som satt på precis lagom höjd så att den råkade slinka in i munnen ett par gånger, smaskigt verkade han tycka ;)
Efter vigseln åkte alla gäster mot Ingatorps bygdegård där festn skulle hållas, så jag lämnade av mamma och pappa där och åkte hem till Hult igen. Någon måste ju vara där och hålla ställningarna när alla andra är på bröllopsfest ;)
Nu ska jag ta och titta till mina två vänner hunden och katten som jag ska ansvara för ikväll, hihi...
Kram på er

1 kommentar:

  1. Aha, det var det som var i bygdegården, jag gick förbi där när jag jobbade och det verkade vara livat :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet spår efter dej...